Supportaftaler

Få tid til dine kerneopgaver

Er du webansvarlig eller digital projektleder i din organisation? 

Mangler du tid til dine kerneopgaver, fordi du hele tiden skal yde hjælp til og svare på spørgsmål om webtilgængelighed og tilgængelighedserklæringen, WAS?

Så vil en supportaftale med WHYsite være en god investering.

WAS-support

Ad hoc support

Timepris: 1450, – kr. ex moms

Timepuljer

Antal timer: 10, 20 eller 30 timer
Varighed: Seks måneder
Priser: 13.000, 24.000 eller 33.000 kroner ex moms

Timepuljer faktureres som engangsbeløb ved aftalens indgåelse.

Vilkår

Du og din organisation sikrer selv, at de medarbejdere, der kontakter WHYsite, er berettiget til at gøre brug af supporten. 

Der leveres både skriftlig og mundlig support – efter ønske.

Henvendelser besvares altid hurtigst muligt og senest indenfor to hverdage.

WHYsite registrerer navn, dato, tidspunkt og varighed for henvendelser.

Der afregnes for minimum en halv time per henvendelse – herefter for hvert påbegyndt kvarter.1450,-

Om rådgiveren

Sinnet Ellehauge Haag - portræt

Som tidligere journalist ved jeg, hvordan den kritiske presse tænker og handler.

Som tidligere chefkonsulent i Digitaliseringsstyrelsen ved jeg, hvor svært det kan være for en embedsmand m/k at vurdere, reagere og kommunikere på en måde, som borgere og presse accepterer som rimelig og velbegrundet.

Som rådgiver kan du kende mig på:

  • fast faglig forankring
  • stærk strategisk forståelse
  • pragmatisk brobygning mellem praksis og paragraffer
  • modet til at udfordre dig, når det er nødvendigt

Kontakt

Send mig en mail på sinnet@whysite.dk 

Ring til mig  på 29 45 74 47.